fredag den 27. april 2012

Dagen før dagen

Perfekt træningsvejr!

Hvad sker der, når man skriver til Nørdklubben, at man træner lidt i Jersie fredag kl. 16 (der er prøve næste dag kl. 9), for lige at finpudse formen lidt? Der kommer naturligvis syv andre nørder og en gæst, og vi fik to hyggelige timer i det skønneste solskinsvejr. I alt tre med fokus på rally og fem LP’er.

Som annonceret i går ville jeg kun udføre fællesøvelser og en anden LP-øvelse, det endte med at blive to (korte!) andre, og det føltes helt rigtigt!

Jeg arbejdede med at vise Lille Bjørn feltet, og det resulterede i to ret gode fremsendinger.

Fællessit i 2 minutter. Jeg klikkede og belønnede efter 1:10, og afsluttede normalt efter 2 min. Perfekt.

Fællesdæk i 4 minutter. Jeg klikkede og belønnende efter 1:40 og afsluttede normalt efter 4 min. Også perfekt.

Endelig et rigtigt godt halvdistance indkald med stå.

Jeg kunne nære mig og hjalp i stedet andre med forskellige øvelser og en runde fællesøvelser uden mig. Megan var med og kom ud og hygge sig også. Dejlig afslappet opvarmning til prøven i morgen.

Alt er pakket og klart til i morgen, vejrguderne er ikke helt taget i ed, men jeg kan ikke gøre noget ved det.

Mit mål med Lille Bjørn i morgen? En logrende hale har første prioritet. En præmiering vil være en bonus.

Ingen kommentarer: