mandag den 24. januar 2011

Vild med dans

Jeg er altså blevet LIDT grebet af det der freestyle …
De to melodier kører rundt i hovedet hele tiden. De to detailplaner ligger fremme og der bliver noteret på dem løbende. Jeg har bestilt en enetime for at få input og kommentarer. Det føles godt!
Udover de to – velvalgte synes jeg selv – melodier, er grundlaget for et færdigt program selvfølgelig, at hundene kan øvelserne.
Så jeg er i fuld gang med at indlære diverse tricks med både Megan og Lille Bjørn, så der er et støtte repertoire at trække på, når det færdige program skal fastlægges. Herunder er en bambuspind (i mangel af bedre) introduceret om targetstick.
Det er tydeligt at min begejstring smitter af på hundene, og de arbejder så det er en fornøjelse begge to.
Det er bare sjovt det her!

2 kommentarer:

Nessie, Queeny og Anja sagde ...

Det lyder super Paul!!!

Jeg glæder mig til at se jer i ringen... skal I have debut den 19. februar?

Der er mulighed for tilmelding helt til den 5. februar???

Paul sagde ...

Hej Anja,
Jeg véd ikke helt om vi er klar allerede 19.2, men nu skal jeg lige høre hvad Sofie siger i morgen :-)