torsdag den 29. juni 2017

FED Rallytræning!



Det er længe siden jeg har trænet med Lille Bjørn, så jeg tog lige et kvarter i haven med ham og Max på skift. Opstillingen kan ses af fotoet.

Øvelserne var dobbeltspring ro, tunnel, fremsending til kegle. Og så var der sideskifter, bakke på højre side og bakke væk. Og sådan noget.


Mit fokus var på mig selv, vejrtrækning, ro, ingen fejlmarkering – og på hundene. Alt det jeg har noteret fra lørdagens træning hos Christina Ingerslev. Jeg kørte på medium energiniveau, så der kan bestemt skrues op for det, men der var ikke brug for mere i dag.

Jeg har pakket følelserne fra træningen sammen med resultatbøgerne og regntøjet, og tager dem med til rallyprøverne i weekenden.

Det var en FED følelse, hvor hundene var fokuseret på mig og gjorde alt rigtigt. De fejl, der opstod, var fejlsignaler fra mig, og hundene fik det naturligvis ikke at vide.

Ingen kommentarer: