onsdag den 21. november 2018

7th Heaven – genial Nose Work træning


Merete og Mettes Nose Workhold skulle i dag for første gang træne i hal mv. på Kulerupvej i Borup. Det er et fantastisk sted til Nose Work, hold da op med muligheder, der er på det sted.

Hos Mette var der 5 NW1 indesøg, hos Merete 2 NW1 indesøg og et søg med 4 kilder. Og der var 2 NW1 udesøg til selvtræning. Jeg startede med 3 indesøg hos Mette.


I det første var der en del snus, som jeg fik afbrudt, så begyndte Max at arbejde og flot markering. I næste søg arbejdede han fint fra start, tjek. I det tredje, rummet med marsvinet, arbejdede han virkelig flot, fik lavet en halvmarkering, som jeg ikke godkendte, og fik så øje på marsvinet … de kiggede på hinanden, rigtig sødt, men jeg fik ikke mere søg derinde 😊

Lidt pause, så det første udesøg. Der arbejdede han flot hele tiden og arbejdede sig meget flot og hurtigt frem til perfekt markering. Pause, og ditto ved det andet udesøg. En klar markering på græsset, som jeg godkendte, og da jeg tændte lygten kunne jeg se at beholderen lå på græsset, så det var helt korrekt.

Så kom de sidste to søg hos Mette og der var Max bare så meget fokuseret, så det var bare at være glad og nyde det.



En lidt længere pause, og så ind til Merete. 2 rigtigt flotte søg, og så fantastisk arbejde på det sidste område med 4 kilder. Max arbejdede hele tiden, og lavede de skønneste markeringer. Jeg kunne mærke, hvordan jeg bare nød at se ham arbejde, jeg kom til at grine, da jeg sagde fundet de sidste gange, for der var slet ikke nogen tvivl med de fantastiske markeringer han lavede


Jeg boblede indeni og var helt høj bagefter. Det var den bedste Nose Work træning ever, og en god kandidat til den bedste træningstime nogensinde!

Max, du er fantastisk ♥♥♥

Ingen kommentarer: