fredag den 11. juli 2014

Ferie – og DM kvalifikation



Endnu en dejlig ferieuge er gået.

Vi havde planlagt ingenting og det var vist rigtigt fornuftigt, for i den varme havde vi ikke lyst til at køre ret meget. Vi har besøgt vores barnebarn, endnu ikke navngivet. Kaldenavn pt. Frasse, vi synes Leo, Felix eller Malt(h)e vil være fantastiske navne!


Jeg er gået i gang med at læse KLIK dig til succes, anmeldelse følger. Jeg er begyndt at træne rallyekspertklasse med Lille Bjørn (se nedenfor).


Vi får noget fantastisk mad (som altid), her er det noget lammebov.

 
Det er for varmt at træne, hundene orker intet og det passer meget fint med, hvad jeg har lyst til. Her slapper og køler Max af under bilen. Vi går ned i vandet indimellem og bliver afsvalet.
 
Vi lægger mærke til omgivelserne, her en masse lavtflyvende svaler, der fanger myg.


En pram der er drevet ind på ”vores” strand, er rapporteret via ”Giv et Praj”.

Christian er ved at rydde sin lejlighed i Vanløse, resultatet står midlertidigt i vores carport.


Jeg rydder op i bunker af papir, der skal nok kommer orden i det – og en masse ryger ud.


Og så kom den ikke uventede, men alligevel herlige mail: Lille Bjørn og jeg er officielt kvalificeret til DKK’s DM i rallylydighed i ekspertklasse.

Jeg har beskrevet i forrige blog, at det var et rent tilfælde, at Lille Bjørn blev kvalificeret. Men det gør bestemt ikke glæden mindre.

En Norwich terrier til DM i rally ekspertklasse, det er STOOOORT!!!

Ingen kommentarer: