onsdag den 9. november 2011

Nye mål

Jeg skrev i min blog 31. december 2010 om fire konkrete mål for 2011:

  1. Lille Bjørn skulle blive KLBCH. Han har fået sine to sidste certifikater, det sidste 20. marts.
  2. Lille Bjørn skulle blive RØM. Han fik de to sidste pinde, den sidste20. maj.
  3. Megan skulle kvalificere sig til DM i rallylydighed i Championklasse, det gjorde hun den 2. april.
  4. Megan skulle ende i top 3 ved DM 27. august. Det gjorde hun ikke, hun blev nr. 7.
3 ud af 4 er jeg godt tilfreds med.
Jeg skrev 31. december at det var temmelig tilfældigt at det var ved nytårstid at de nævnte mål var sat, det var fordi grundlaget for dem var lagt der.
Jeg burde nok have justeret dem tidligere, men nu er det så tiden til at sætte de næste mål, denne gang for 2012. Nogle af dem har været formuleret tidligere i bloggen, men nu bliver de samlet. Rækkefølgen er ikke udtryk for en prioritet!
  1. Lille Bjørn skal være DKRCH
  2. Lille Bjørn skal have titlen LP3, se denne blog for detaljer
  3. Lille Bjørn skal bestå championklasse i rally
  4. Megan skal være DKRSCH
  5. Megan skal ende i top 3 ved DM i championklasse i rally
  6. Max skal have certifikat på udstilling
  7. Max skal være LP1
  8. Max skal være RBM
Alle målene er resultatmål. Underforstået er naturligvis at alle hunde skal være topmotiverede til prøverne og udstillingerne, så resultatet helliger overhovedet ikke midlet.
For hver af hundene ligger en træningsplan, den for Lille Bjørn er mest færdig, de to andre arbejder jeg på.

Ingen kommentarer: