fredag den 16. oktober 2015

Rallyinstruktøruddannelsen


I går opslog Sydkystens Hundeskole Rallyinstruktøruddannelsen, som gennemføres over 4 gange i perioden januar – april 2016.

Anita har tidligere i dag skrevet et blogindlæg om hvorfor hun glæder sig til at gennemføre forløbet.

Jeg kan ikke skrive det bedre selv: Jeg elsker at gå til rallyprøver og –træning, jeg elsker at undervise og dømme i rally, jeg synes det er fantastisk at kunne hjælpe rallyudøvere med at komme videre.

Og så synes jeg i øvrigt at Anita og jeg er et rigtigt godt makkerpar, når vi underviser sammen, som vi har gjort mange gange på rally- og LP-hold.

Jeg glæder mig rigtigt meget til forløbet, og det skal nok blive til noget. Vi har allerede fået flere tilmeldinger og en del forespørgsler.

Den detaljerede kursusbeskrivelse kan findes her.

Jeg har kigget i gemmerne efter et rallyfoto og fandt ovenstående fra 10. juli 2010, hvor Megan fik sin første pind i rally ekspertklasse.

Ingen kommentarer: