fredag den 8. juni 2018

Then I will remember, Things we said today

Foto: Grafiko.dk

You say you will love me
If I have to go
You'll be thinking of me
somehow, I will know
Someday when I'm lonely
wishing you weren't so far away
Then I will remember
Things we said today
(Lennon & McCartney)

I går var det år siden vi tog afsked med Megan. Jeg blev mindet om det fra morgenstunden, og det gav nogle gode minder og lidt tårer, og sådan skal det være.

Jeg har tidligere skrevet om den hektiske maj med 27 prøver, som er blevet afløst af en periode, med ikke ret mange prøver i kalenderen.

Det har været en maj og start på juni med det mest fantastiske sommervejr, som er egnet til alt muligt, men ikke specielt til hundetræning.

Jeg har taget det som en kærkommen lejlighed til at drosle helt ned med træningen, planlægge og få styr på det mentale. Tænke over, om jeg har det liv, jeg gerne vil have.

Det eneste sikre lige nu, er at jeg har fokus på HTM.

Med Lille Bjørn har jeg designet et nyt program, til Paddington, jeg gik det i haven i går uden Lille Bjørn, og jeg kunne bare mærke at det føltes fantastisk. Det skal bare være klar – det er et ganske selvvalgt mål! -den 30. juni til vores egen HTM-prøve.

Jeg skal træne i morgen tidlig i Viby, og det bliver første gang Lille Bjørn skal gå en del af det nye program. Det glæder jeg mig ret meget til.

Jeg har netop modtaget Lanny Basshams Parenting Champions, som er rettet mod forældre. Jeg skal nok anmelde den, når jeg har læst den, men umiddelbart ser det ud som en bog for alle, der har med træning af andre at gøre, og en god mulighed til at få opfrisket en masse fra With Winning in Mind.

Det er nogle mål, som betyder meget mere end andre, og jeg ligeså tydeligt mærke, at Lille Bjørns næste HTM-prøve er den vigtigste. Hver prøve med ham er det fedeste i verden 😊

Jeg vil også have, at det samme er sandt med Max. Lørdagens prøve var virkelig et spring i den rigtige retning. Han kan og han vil gøre sit allerbedste til enhver tid, jeg skal bare have trænet, at vi kan gøre det under alle mulighede omstændigheder.

Det er er spørgsmål om at fokusere mentalt og træningsmæssigt,

Ingen kommentarer: