søndag den 21. juli 2019

En dejlig weekend


Den overskrift har jeg vist brugt før? Ja, uden tvivl, men det er da dejligt at kunne skrive, at det er lige så sandt denne gang 😊

Fredag aften fik vi en fantastisk oplevelse på Kiin Kiin Omakase. Vi kunne næsten ikke løsrive os fra det dejlige selskab, og kunne være blevet i Nyhavn til den tidlige morgen, hvis ikke vi skulle hjem til hundene.


Indrømmet, jeg åbnede en flaske champagne, da vi kom hjem, og vi fik et glas inden vi gik i seng.


Lørdag morgen gik hundene og jeg en tåget morgentur.

Ved middagstid gik turen til Fyn og superhyggeligt hvalpekig.


I dag gik jeg den sædvanlige morgentur med hundene. Da vi vendte det sædvanlige sted opdagede jeg en ret mørk himmel, og sørme om det ikke begyndte at regne, styrtregne, en periode.


Det var bare at tørre hunde og mig selv, da vi kom hjem.

 
Derefter tog vi til København for at få Brunch på Cafe Europa, det er længe siden sidst. Kirsten fik brunch, jeg vegetar brunch og det var bare perfekt begge dele. Vi er kommet på Europa igennem mange år, de har forstået at forny sig, og jeg kan ikke mindes en dårlig oplevelse.


Vi gik en kort tur bagefter, handlede i Irma i Illum, og tog hjem.

En tur med hundene, starten var fælles, så gik Kirsten og Lille Bjørn en kort tur, Max og jeg en lidt længere.


Vi så Tour de France og fik en enkel men fantastisk aftensmad, og noget lækker vin til.

Efterskrift: Det er en hundeblog, var der ikke nogen hundeaktiviteter? Jo, der var hvalpekig, men ikke noget specielt med vores egne hunde, og de virker meget tilfredse. Okay.

Ingen kommentarer: