fredag den 15. november 2019

Livskvalitet


Jeg skrev overskriften, for at tvinge mig selv til at skrive, hvordan dagen i dag var et udtryk for livskvalitet.

Jeg kunne sove lidt længere (til 6:30), fordi jeg ikke skulle møde på arbejde, men starte med et kundemøde 9:30.

Otto har fået en kedelig vane med at gø vildt til morgenmaden, men jeg varierede lidt på setup’et, og pludselig var der ro på. En skøn morgentur i ret kraftig blæst, og bare nyde at kunne gå med tre hunde og nyde livet.

Morgenmad, morgenkaffe, morgenavis, lidt mails.

Turen gik til kundemøde på Amager.

Det er længe siden jeg har truffet kundens projektleder, og han fik lige nogle +++ point for kommentaren: Du har tabt dig meget!

Et godt møde.

Hjem og svare på mails og lave udkast til regneark.

Telefonmøde, kort og effektivt.

En samtale om regnearket og opdatering af det.


En skøn tur på en lille time med Otto og Max, hvor vi blev godt blæst igennem og havde det dejligt. Og jeg fik virkelig tænkt verdenssituationen igennem og traf nogle beslutninger, som jeg har vaklet meget for og imod i længere tid. Paul i balance!

Lidt flere mails.

Nedlukning ved 15-tiden.

Booke bord til julefrokost på Herthadalen.

Gør begynderbanen til rallyprøverne i morgen klar - sammen med Max og Otto, det er ikke snyd, for de skal ikke op 😊

Pakke bilen med det nødvendige til rallyprøverne.


Smage en julebryg fra Svaneke Bryghus.

Tjekke diverse interessante spisesteder, som vi skal besøge ved lejlighed, bl.a. Iluka, Lola og Kiin Kiin Omakase.

Tjekke diverse hjemmesider, for at få styr på muligheder for indkøb, når jeg er på Bornholm 30. november-1. december. Der er nogle interessante julebryg, jeg skal have fat i – fra Beer Here og Small Batch Brewery. Kirsten har også nogle ønsker, dog ikke noget med alkohol!

Lave salaten til aftenens laks.


Skønt aftensmåltid med tilhørende Reichsgraf von Kesselstatt Spätburgunder Rosé 2018.

Espresso og chokolade.

Summen af det hele er for mig livskvalitet 😉

Ingen kommentarer: