lørdag den 23. november 2019

Luksus lørdag

Fornem aftensmad
En weekend uden planlagte hundeaktiviteter, det er sjældent det sker, og så er det vigtigt at det bliver noget særligt, synes jeg.

Jeg sov længe (til kl. 7), gik den sædvanlige morgentur med alle hundene, og fik morgenmad.

Hundehygge
Så gik turen til Roskilde, cappuccino og skyr på Emmerys, lidt window-shopping, en buket blomster, to papirkalendere til Kirsten, og så i Irma for at handle aftensmad.

Vi var enige om noget let, så jeg valgte Limfjordsøsters og sushi, Kirsten ost og skinke.

Da vi kom hjem, tog vi med Max og Otto til Trylleskoven, og gik en tur ind i landet.

Derefter en hurtig salat (to slags kål, gulerødder, æbler).

Ret spontant besluttede vi at tage til Irma i Greve og handle, og jeg fik købt lidt interessante øl 😉

Lille Bjørn er ikke til de ret lange ture, så jeg gik en kort tur med ham, en rigtig Lille Bjørn tur 😊Uden line, ned til vandet, helt på hans præmisser = masser af snus og meget adstadigt tempo.


Inden vi gjorde klar til aftensmaden fik jeg en af de mange spændende øl, jeg har på lager, og der blev sendt varme tanker til giverne 😊

Menuen:





Meget luksus og vi nød det i den grad.

Ingen kommentarer: