lørdag den 1. juni 2013

Første sommerdag

Max nyder at ligge i skygge

Den første sommerdag ifølge kalenderen blev sørme en rigtig sommerdag!

Morgenmåne

Jeg var lige ved at fortryde at jeg ikke havde tilmeldt mig rallyprøven i Hvalsø, da der begyndte at tikke resultater ind fra de 5 nørder i championklasse, men heldigvis kom jeg hurtigt over det :-)

Vi havde en fin morgentur på stranden, hvor Max og Lille Bjørn fik leget med en ældre Breton-han og en boxer-han.

Det var blevet sent, næsten 8, men allerede over 21 grader, og det var næsten for meget for Lille Bjørn, som pustede og stønnede længe efter at vi var kommet hjem.

Kirsten og jeg havde talt om at tage til København, men med den vejrudsigt satsede vi på at blive hjemme, og det fortrød vi ikke.

Megan og jeg cyklede op til bageren efter morgenbrød.

Efter morgenmaden var Kirsten og jeg oppe og handle og det inkluderede tre lækre kødben, som hundene hyggede sig med mens vi læste aviser.

Vi var nede på Toftegård og hente chili- og tomatplanter.

Og efter en hurtig frokost fik jeg langt om længe gjort drivhuset i stand.

 
 

Det var perfekt vejr til grilning og vi fandt en rest kalvemørbrad i fryseren, og havde valgt hvide asparges, kartofler, løg, peberfrugt og champignoner som tilbehør. Fantastisk måltid.

Nul træning med hundene i dag, men de er også helt færdige, for de har bare fulgt med i alle aktiviteter hele dagen.

Ingen kommentarer: