lørdag den 28. februar 2015

Weekend


Fredag morgen ved 6-tiden
 
Jeg stod lidt sent op fredag morgen, så jeg kom først ned til stranden ved 6-tiden, men til gengæld kunne hundene og jeg så glæde os over en anelse lys – det går virkelig mod lysere tider.


Vi fik et udsøgt aftenmåltid med en fornuftig vin til :-)

Der var ingen træning eller konkurrence planlagt i weekenden, så vi kunne sove længe (lidt over 7).

Lørdag morgen

Efter morgenturen på en næsten mennesketom strand faldt de sidste aftaler på plads, og Anita og jeg gennemfører en uofficiel rallyprøve 15. marts i Osted som en del af Hundesport mod Cancer (HMC) initiativet. Alle indtægter går ubeskåret til HMC, og dermed Kræftens Bekæmpelse.

Jeg håber vi i Sydkystens Hundeskole kommer til at støtte med flere arrangementer.

Ved en gennemgang af min mail kunne jeg også konstatere, at der ikke er kommet forslag til Sydkystens Hundeskoles generalforsamling den 6. marts, og dermed er alle 3 fra bestyrelsen, som var på valg (inkl. mig selv), genvalgt.

Selfie i Kenti

Vi fik morgenmad hos Kenti i Køge (kan anbefales!).

En del af lørdagen blev brugt på at rette skriftlige opgaver (projektledelse).



Aftensmaden var rester fra fredag :-)

Det er ikke så tosset med en hundefri weekend ... bare der ikke bliver for mange af dem!

Ingen kommentarer: