lørdag den 19. august 2017

Lille Bjørn og Max er hjemme igen :-)

Max ved Præstø Fjord

Sidste solopgang i Solrød uden hunde

Det er en del år siden hundene har været på pension i syv dage. Vi havde valgt Hundepension Nyholmegård på flere anbefalinger, og de anbefalinger giver vi gerne videre. Vi er sikre på at hundene har haft det rigtigt godt.

Lille Bjørn og Max på tur (fra pensionens Facebook-side)

Vi hentede dem i morges, og kørte til Præstø til formiddagskaffe hos Lis og Smilla, og hold da op hvor hundene hyggede sig sammen!

Lille Bjørn på græs

Smilla, Lille Bjørn og Max

Udsigt over Præstø fjord

Hjemme blev først haven indtaget og derefter stranden.



Vi har arrangeret en tur til Bornholm 25.-29. august sammen med svenskerne, det glæder vi os rigtigt meget til.


Max er helt hjemme igen

Indtil da er det ferie herhjemme, og hundetræningen begynder at tage facon igen …

Eller?

Det er mærkeligt at mærke efter, og konstatere, at jeg ikke har savnet hundetræningen på nogen måde. Der har været HTM- og rallyprøver fredag og lørdag, og jeg har ikke savnet dem. Jeg har fulgt med, meget interesseret, ønsket en masse tillykker, men ikke savnet at være med.

Måske er lysten bare forsvundet pga. en god ferie. Måske kommer den igen.

Konkurrencekalenderen  rækker frem til midten af oktober, og jeg træner naturligvis indtil da. Og ikke for sjov, for går vi til konkurrence er det seriøst.

Men måske er min 65-års fødselsdag først i november en god anledning til at føle rigtigt efter. Hvis lysten er, som den skal være, skal jagten på en ny hund gå ind. Hvis ikke, går jeg på ærefuld pension med Lille Bjørn og Max.

Ingen kommentarer: