lørdag den 30. maj 2020

Rally i Roskilde

Video: Mette Thomsen

Morgenfoto
Morgenturen var igen fantastisk. På badebroen er Otto blevet helt fortrolig med bænken, og jeg fik mulighed for at tage et foto, hvor begge hunde sad på bænken uden line 😊

Jeg havde en træningsaftale med Mette i Roskilde, i Byparken tæt på Pipers Hus. Et fedt område med gode forstyrrelser, perfekt til noget rallytræning.

Skønt område til rallytræning
Jeg havde medbragt en bane med masser af vendinger og ståer, egnet til at fare vild i, som Mette havde ønsket 😉

Max gik nogle fantastiske baner (venstre- og højrehandlet); der er detaljer som kan forbedres (det er der altid), men vi er oprigtigt talt i vores livs form, og er SÅ klar til at gå til prøve!

Cirkel rundt om fører (foto: Mette Thomsen)
Otto og jeg udvikler os også. Jeg kan se det fra gang til gang (og det kan Mette også): vores samarbejde bliver bedre og bedre. Jeg er blevet rigtig god til at læse ham og til at nære mig. Så det meste af hans ”træningstid” er miljøtræning, leg og hygge.

Verdens bedste Otto (foto: Mette Thomsen)
Og så se lige videoen for oven, som var rallytræningspasset … Jeg havde fortalt Mette at jeg ville gå den som en rigtig bane, med start, stå, sit, twist og mål, uden belønning. Og se hvad der skete ❤️ 


Jeg cyklede en tur i eftermiddags, nyt område i Karlslunde/Greve, perfekt til at klare hjernen.


Aftensmaden blev en gammel kending, salat med Bresaola fra Jamie Oliver, en hurtig og lækker ret.

Ingen kommentarer: