søndag den 20. december 2020

Livsnydelse

Anja bragte ordet Livsnyder på bane i forbindelse med mig. Det har jeg tit tænkt på, og hun har evig ret. Jeg tænker tit på det, både over at hun satte lige præcis det ord på, og på at jeg kan se på min egen adfærd, at det er så sandt.

Juleferien dag 2-4 taler sit tydelige sprog 😊

Vi har fået lækker mad og drikke. Vi har været til fitness. Jeg har besøgt Anita og Amanda, og vi har udvekslet julegaver, Girah og Otto fik leget og jeg fik trænet lidt med Otto (FP1) og Max (Rally).

Hummeren endte som den skønneste hummersalat
Rom, hyben og havtorn cocktail fra Nohrlund

Østers, jomfruhummer, Skands julebryg, Lamiable Champagne

Vodka, jordbær, rabarber cocktail fra Nohrlund

Jule Heathen fra Northern Monk Brewing Co.
Hjemmelavet burger

Rom, hyben og havtorn cocktail fra Nohrlund

Marada Palava 2018 fra Tjekkiet, købt hos ogvinbonden til sushi fta Sushi Amor

Ringsted Øl  - Brown ale fra Klosterbryggeriet i Skanderborg - og Dalwhinnie 15 års single malt 


Ingen kommentarer: