søndag den 13. december 2020

En dejlig weekend

Karlslunde Mose søndag eftermiddag

Jeg havde fri fredag, og bortset fra aftensmaden lørdag og søndag og noget træning søndag havde vi intet planlagt. 


Fredag 17 tusind skridt, flamberet peberbøf. 

Lørdag 20½ tusind skridt, julefrokost fra Strøby Egede Forsamlingshus anno 1942.


Afslutning med en skøn Belgisk Strong Ale fra Det Lille Bryggeri.


Jeg har intet trænet med hundene, jeg har prioriteret nogle gode ture hen over hver af dagene. 

 Mental opladning på allerbedste måde 😊 

Specielt eftermiddagsturen i dag i Karlslunde Mose var perfekt.

I morges var Kirsten og jeg på vinterbootcamp hos Amalie, og det var fedt! En times intensiv træning, så var vi kommet godt i gangen med dagen!

Næste uge bliver arbejdsmæssigt kort, tre arbejdsdage og så juleferie til og med 3. januar, 18 dage, som jeg virkelig ser frem til. 

Jeg er i gang med at lave træningsaftaler, de seks prøver, som oprindeligt lå i perioden, er aflyst så jeg har en meget blank kalender. 

 Jeg er også i gang med at planlægge 2021. Min Quiz 2020 skal snart afgøres og en Quiz 2021 kommer til, og grundlaget for sidstnævnte er mine planer. 2021 bliver MIT år, og både Max og Otto kommer til at funkle endnu mere, end de hidtil har gjort.

Ingen kommentarer: