søndag den 11. juli 2010

Fridag!

Der har været dømt fri siden vi kom hjem fra Lyngby i går!
Hundene fladede bare totalt ud, og om aftenen fik de naturligvis lov til at ligge som de fortjente:
I dag var det om muligt endnu varmere end i går, og hundene og jeg var glade for at vi IKKE skulle til prøve. Selv efter en ganske kort morgentur gispede alle hundene, og Kirsten og jeg gad oprigtigt talt heller ikke rigtigt noget.
Vi var et smut i Køge, fordi vi ville have købt lidt pølse og ost til i aften, men ak, Meson Gourmet havde lukket i dag :-(
I stedet kørte vi over til Slagter Stig på Køge Havn, fik en kop kaffe og en Braunstein Bock, og købte tre grillspid.
Hjemme igen var Megan og jeg nede og tjekke vandet, og det var fantastisk, så vi fik en skøn svømmetur.
Så var det blevet tid til lidt Tour de France, grill (øv vi måtte spise inden fordi det lynede og styrtede ned) og jo, selvom jeg ikke er interesseret i sport, så skal jeg altså se VM-finalen i fodbold!
Så er der lagt videoer fra i går ud:
  • Julie og Vibeke i LP1 del 1 og del 2 (foto: Per Christensen)
  • Megan og Paul i rally ekspert (foto: Jytte Wagner)
  • Megan og Paul i LP3 del 1 og del 2 (foto: Per Christensen)
Og i morgen skulle der også komme en optagelse af Lille Bjørn i rally øvet (foto: Pernille Thelin).

Ingen kommentarer: