onsdag den 24. august 2011

Planer



Megan til rallyprøve 21. august (Foto: Lonni Gulmark Prirsching)

Træningen de kommende måneder er ved at falde på plads. Som nævnt skal jeg selv undervise på et hvalpehold og et begynderhold for voksne hunde om tirsdagen i Sydkystens Hundeskole, og jeg har LP-hold torsdag. Fra oktober regner jeg med at køre to LP-hold indendørs om torsdagen, de sidste detaljer skulle gerne falde på plads snart.
Max deltager dels på Johannas Foundation-hold, dels på Maries hvalpehold. Så har jeg netop fået mulighed for at tilmelde Lille Bjørn på et trickshold hos Johanna lige i forlængelse af Foundation, og begge hold fortsætter et stykke ind i november.
Lille Bjørn får fornøjelsen af Åsa Erikssons LP-kursus den 3. september, 16. oktober skal Lille Bjørn på rallychampionkursus hos Conni Hansen, Max skal på LP-kursus hos Helle Damkjær 22.-23. oktober og 6. november skal Megan på fri ved fod kursus hos Nette Stormlund. Jeg har gået på de "samme" kurser før, men bortset fra kurset med Åsa er det "nye" hunde jeg har med. Jeg er specielt spændt på kurset med Helle, som bliver Maxs debut på et weekendkursus.
Med nogle LP- og rallyprøver planlagt er kalenderen for resten af 2011 ved at være godt besat med hundeaktiviteter
Jeg skal deltage i foredrag og kursus (uden hund) hos Niina Svartberg i Sydkystens Hundeskole 30. september og 1.-2. oktober, det er måske det jeg glæder mig allermest til af efterårets arrangementer …
Og så fristede Johanna mig lige over evne, da hun sendte et link til et seminar med Ken Ramirez til april 2012. Jeg ER tilmeldt!


Det blev kun til en lille smule træning i dag. Max har, med en del hjælp fra Megan, gravet et fint hul i plænen. Han er begyndt for alvore at løfte ben når han tisser. Det er en ung herre der er fremme i skoene :-)

Ingen kommentarer: