fredag den 17. april 2020

Den ottende feriedag

 

Jeg skal holde 14 restferiedage inden udgangen af måneden, og i dag var det den ottende dag, der blev afviklet.

Jeg tjekker rutinemæssigt firmamailen hver morgen, for der kan være kommet noget, der kræver at jeg skal svare eller sætte noget i gang, men det var der ikke i dag.

På hundefronten står fjerde runde af Rallyinstruktøruddannelsen for døren, den skal afvikles i morgen. Amanda og jeg havde først aflyst, men efter at have justeret på programmet og fået accept fra alle 12 kursister, blev det alligevel til en fjerde runde i morgen.

Justeringerne betyder, at alt hvad der kræver involvering af hjælpeekvipager er skudt til sidste runde den 16. maj, og det bliver alt det teoretiske der bliver gennemført på et Skype-møde i morgen.

På søndag skulle vi have haft rallydommerelevuddannelse i DKK, men den er udskudt på ubestemt tid, for direkte i forlængelse af dagen skal deltagerne have mulighed for at gå elev og derefter aspirant, og det har jo desværre lange udsigter pt.

Feriedagen var der intet at udsætte på!


Den sædvanlige morgentur, og mulighed for at tage dette billede fra badebroen.

Morgenmad.

Handle med Kirsten i Solrød Centret.


Tur med Kirsten og hundene i Karlslunde Mose.

Let frokost.

Havearbejde.

Rydde op i rosetter. Langt de fleste kom i kasser. De femten på fotoet for oven kom lige op at hænge på hjemmekontoret 😊 Jeg starter øverste til venstre, tager øverste række, og derefter næste række fra venstre.
  1. Lille Bjørn årets HTM2 2018
  2. Lille Bjørn HIF18HTM2
  3. Otto årets border terrier 1999
  4. Emmy dobbeltchampion (grav og eksteriør)
  5. Max DKRSCH
  6. Max vinder af dobbelt rallyrøve 4.1.2020
  7. Max nr. 2 i Årets Hund i rallyekspert
  8. Lille Bjørn nr. 2 af mange i HTM/FS juleafslutning 2019
  9. Lille Bjørn og fører specialroset fra Anja i Hangar 17
  10. Megan vinder af NW begynder
  11. Ottos første roset (NW hos Merete)
  12. Max og Paul special roset fra Helle Gadeberg
  13. Max og Paul 6+ ved NM i 6+ (sammen med Louise og Billie) 
  14. Max vinder af køretøjssøg, det var prøven med 3 nuller og så vandt vi lige køretøjssøget! 
  15. Max vinder af ekspertklasse og DKRLCH 
Aftensmad.

Fjernsyn/blogskrivning.

Indimellem får jeg også læst. Jeg nyder at være kommet i gang med at læse seriøst igen, og jeg skriver en kort anmeldelse af bøgerne (og der kommer også musik, film og andet) i min film og alt det andet blog.


Jeg er i gang med Erik Olaf-Hansens ”Optimistbog for pensionister”. Ikke meget nyt for mig, men en bekræftelse af, at jeg er på rette spor. Anmeldelse følger i weekenden 😊

Ingen kommentarer: