torsdag den 18. august 2016

Dolce far niente, (it.), den søde lediggang

Torsdag morgen - hundefolk ved badebroen, Max kan ses på den

Dagen i går var en perfekt feriedag, hvor vi havde nul planer og intet skulle nå. Så perfekt, at jeg besluttede at udskyde blogindlægget til nu til morgen i stedet.

Hundeture på stranden.

Sen morgenmad, for første gang i lang tid på balkonen.

Lidt indkøb.

Grill for anden dag i træk – det er stort i denne sommer!

Hundehygge

Jeg følte mig en ganske kort periode fristet til at træne lidt med hundene, men gjorde det ikke. Jeg mindedes dette afsnit fra With Winning in Mind:


Så det jeg har trænede i går var én visualisering af FS-programmet og to af HTM-programmet.

Fantastisk aftenhimmel

Til morgen igen en visualisering af HTM-programmet inden jeg stod op.

På morgenturen kunne jeg på lang afstand se dem, som vi normalt kun møder i weekenderne, og Max fik lov at løbe i forvejen hen til badebroen, hvor en masse mennesker og hunde var samlet.

Udsnit af hunde ved badebroen

Alle hundene løb løs og hyggede sig.

Der er ikke de store planer for dagen, men dog en gang HTM/FS-træning med Anita i eftermiddag, så skal jeg forsøge at genskabe visualiseringerne i virkeligheden.

Det tegner til at blive endnu en god feriedag.

Ingen kommentarer: