onsdag den 25. juni 2014

Dårlig generalprøve


Jeg havde planlagt at træningen i går skulle være generalprøve for Lille Bjørn til LP-prøven på lørdag.

Fokus var derfor flow i indkald, felt og næseprøve (I umiddelbar forlængelse af hinanden).

Desværre lod jeg mig lokke til at lave feltet om og derfra gik det op i hat og briller. Der var en masse der gik lala og kun fællessitten var i skabet.

Så håbet om at køre hjem med en god mavefornemmelse blev bestemt ikke indfriet. Undskyldninger, udover førerens manglende focus ... Ingen gyldige.

Max var dejligt på, og vi fik igen trænet en skøn blanding af tricks, rally og LP-momenter. Bortset fra springapport var fri ved fod dagens højdepunkt, hold da op, nu holder han kontakten i længere passager, og vendingerne til modsat side begynder også at ligne noget.

I dag havde jeg sidste arbejdsdag før ferien og første ferieaften er blevet brugt til at gøre papirer klar til Hundedagene, som begynder i morgen, pakke bil, gøre rallybaner klar til på fredag, gøre papirer og materialer klar til LP- og rallyprøver lørdag samt overveje gennemførelse af to rallyhold søndag sammen med Anita – som heldigvis ER i fuld gang med planlægningen.

Jeg er sikker på at den dobbelte regnbue, som vi kunne se til aften, bringer held for alle Hundedagene!

Ingen kommentarer: