onsdag den 29. november 2017

Lille Bjørn i Freestyle

Jeg fik ikke taget fotos fra træningen, så her er et efter billede :-)

Anita og jeg havde aftalt at træne HTM/FS i hallen i Viby i dag, og det var timet og tilrettelagt!

Jeg startede med Max i HTM – fuldt program med musik. Han var ualmindeligt snusende, tænderklapren = løbsk tæve har været på matriklen, så der måtte arbejdes ekstra hårdt for kontakt. Hvilket resulterede i at jeg måtte stoppe midt i første program, fordi han blev ked af det, fordi jeg trampede for at få kontakt :-(

I anden omgang gik det meget bedre, jeg fik belønnet væsentligt bedre.

Starten gik fint, og generelt var der flotte positioner og gode overgange. Jeg får sat scenen på en bedre måde end tidligere, jeg skal huske at vente på Max i positionerne, jeg skal have helt styr på retninger i afslutningen, så jeg vender mod dommerne, og jeg skal huske at gå pænt fra Max i afslutningen, så det ikke ser ud som om jeg skræver over ham.

Selvom Max var meget optaget af underlaget var programmet på et pænt niveau, og jeg er tilfreds med rigtigt meget. Den nye afslutning fungerer også fint.

Lille Bjørn var absolut i topform. Jeg gik HTM-programmet to gange, fordi jeg første gang nogle vigtige momenter, som blev rettet til i anden runde. Den nye afslutning blev næsten skarp i andet forsøg. To nye positioner er kommet til i forhold til forrige prøve.

Derefter gik jeg FS-programmet først uden Lille Bjørn derefter med ham. Jeg skal have styr på hvor jeg starter, jeg skal selv kunne programmet lidt bedre, men ingen tvivl om at Lille Bjørn synes det er sjovt, selvom hans fører roder lidt. Det meste af programmet ser allerede rigtigt godt ud.

Konklusionen var klar, jeg skal melde Lille Bjørn til FS1 den 17. december. Det er gjort til aften og bekræftelse er modtaget. Så+ turen til Hangar 17. den 17. december kommer til at omfatte HTM1, FS1, HTM3 og 6+. Det skal nok blive sjovt :-)

Jeg afsluttede med at lege med Max i hallen, for jeg synes altså ikke han havde virket rigtigt glad under sit pas, men det fik vi ændret på!

Ingen kommentarer: