lørdag den 5. september 2020

Skuffelser og glæder


I dag gik Max og jeg vores FS2-program for tredje gang til en officiel prøve. Efter at have bestået 2 gange sidste år havde jeg gode forhåbninger om at bestå igen, men sådan gik det langtfra. Videoen kan ses for oven (tak Louise/Henrik).

Jeg havde en ok følelse da jeg kom ud, men var også bevidst om nogle elementer, der ikke lykkedes, dels afstandsarbejdet (bakningen), dels hands-up-sekvensen. Jeg talte med Liv umiddelbart efter, og gennemgik prøven verbalt, og den lød bedre end min umiddelbare fornemmelse.


Dommernes kommentarer her:

Udførelse:
Anita 5,9
Camilla 6,1 En del fint arbejde, men jeg savner med skarphed ift den lave sværhedsgrad
Emmy 6,3 Tydelige håndsignaler næsten hele vejen. Opmærksomt samarbejde.

Indhold og sværhedsgrad
Anita 5,8
Camilla 5,8 OK, men savner en del afstandsarbejde eller lignende. Det bliver for lidt
Emmy 5,5 Tænk over udnyttelse af ringen. I er i midten af ringen hele tiden. Jeg mangler lidt indhold/variation for klassen

Fortolkning
Anita 6,0
Camilla 6,3 OK
Emmy 5,3 Jeg mangler sammenhæng mellem musik og historie.

Hundens velfærd
Anita 3,0
Camilla 3,0
Emmy 3,0

Samlet 20,67 point og ikke bestået.

Ja, jeg var da skuffet. Vi kan gøre det bedre, men spørgsmålet er om det ville have været nok? Jeg giver FS2 en chance til på Samsø, og ellers er jeg klar til at fokusere på Rally og NW med Max 😊

Jeg fik udnyttet tiden på Vilhelmsborg til at tjekke areal til rally DM i morgen, og tale med Signe og Hanne om diverse praktik. Det ser ud om et meget fint areal, med gode vilkår for udøvere, dommere og øvrige officials, det skal nok blive godt.

Vi er indlogeret på Scandic Aarhus Vest, deres restaurant er lukket i weekenden, så jeg var ”nødt til” at tage ud og spise, og det blev til et genbesøg af Pondus, og igen en stor kulinarisk oplevelse.




Jeg nøjes her med foto af spisekortet, den sprøde jomfruhummer og den tilhørende vin 😊

Ingen kommentarer: