tirsdag den 29. september 2015

Er det dig eller mig der er skør?


Foto: Laila Stender

Hårdt presset afleverede jeg i eftermiddags en opdateret håndskrevet kalender til Kirsten med hundetræningsprogrammet for sidste kvartal 2015. Hun synes ikke helt hun kan følge med i hvornår jeg er hjemme …

I dag er det er vores 36 års bryllupsdag, vi havde en aftale om at spise i København, men der dukkede noget op, så det blev aflyst

Jeg købte i stedet noget god vin, Kirsten havde lavet spændede mad (som altid) og vi har haft en hyggelig hjemmeaften, som vi nok ikke har så mange af, hvis man spørger Kirsten …

Jeg fik trænet lidt titelprøve med Max, og der er stadig lidt huller, som vi skal arbejde med!

Jeg har fået de sidste detaljer på plads med hensyn til at komme til Rønde (Hangar 17) fredag den 9. oktober og videre til Samsø den 10. oktober. Programmet er:
  • 09.10 13.15 færge til Århus
  • 09.10 15.00 tjek in Hjortshøj
  • 09.10 17.00 Hangar 17
  • 09.10 Sent Hjortshøj.
  • 10.10 Meget tidligt til Hou
  • 10.10 07.00 afgang til Samsø
Jeg har fået at vide at det er ret skørt, men at det også kan betragtes som entusiasme, og det udtryk kan jeg meget bedre lide :-)

Der var ikke planlagt noget træning i dag, men den uventede friaften blev udnyttet til at træne øvelser til Titelprøven med Max. Der er lidt vej til målet.

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Herhjemme hedder det at jeg er gået lidt vel rigeligt i hundene :-)
Vil man deltage i sporten, ja så koster det jo altså timer.
Så spændende med både Rønde og Samsø - held og lykke.