fredag den 31. marts 2017

Klar til Hangar 17

Fredag morgen på stranden, en god start på dagen


I morgen tidlig går turen til DKKs HTM-arrangement i Hangar 17. Hangar 17 er uden tvivl mit foretrukne sted at gå til HTM-prøver. Der er et skønt underlag, der er masser af plads, gode parkeringsforhold. Og der er gode minder, ikke mindst dette fra 9. oktober 2015 Max i Hangar 17 , hvor Max vandt HTM1 og fik HTMF.

Max og Osseau havde en fantastisk dag 9. oktober 2015

Hangar 17 ligger lige uden for Feldballe, godt tre timers kørsel fra Solrød, ikke den mest spændende tur at køre alene, men jeg gør det gerne, for jeg er sikker på det bliver en dejlig dag :-)

Forberedelserne er på plads.

HTM-kostumet skal i anvendelse for første gang:


FS-kostumet er opdateret, idet stokken er væk:

Foto: Grafiko.dk

Musikken er opdateret og dobbelttjekket. Og sidst men ikke mindst er jeg mentalt klar. De to hatte er præpareret med de rigtige tanker og følelser:


Jeg glæder mig til at møde en masse dejlige hundemennesker i morgen og jeg er sikker på at opleve en masse flot hundearbejde.

Jeg kunne ønske alle pøj pøj, men er forsigtig med det efter at Amanda fortalte, at det ikke gik godt for hende, når jeg gjorde det. Så derfor:


Vi ses i Hangar 17!

Ingen kommentarer: