tirsdag den 19. december 2017

Mål, quiz og alt sådan noget

Klar til juleafslutning

Vækkeuret var som altid på arbejdsdage sat til 5.45 og 5:46 km der en besked fra Amanda: ”Bestiller du legetøj som præmier til 31.12?” Det var en brat opvågning, som det kan ses af svaret: ”Fuck det har jeg glemt! Ja legetøj bestilles i dag.” Jeg har bestilt præmierne nu, og de skal nok være klar til 31.12.

Små tre timers kørsel til Hangar 17 med Anita, som jeg træner sammen med og som kender mig ud og ind, det er en ret god optakt til en prøvedag. Vi fik virkeligt talt alt muligt igennem inden vi landede. Jeg fik fortalt om min seneste coachingsession, og hvorfor HTM-prøverne på Samsø var så fantastiske for mig. Anita nævnte specifikt, at supercertet, som Max fik søndag, ikke virkede, som om det betød meget. Og det var virkeligt præcist. Selvfølgelig er jeg glad for det, men det betød ikke så meget i forhold til den følelse jeg havde, da vi gik HTM3.

Jeg kan ikke rigtigt sætte ord på det, men HTM-prøven mærkede jeg i hjertet og jeg boblede, rallyprøven var bare Max, der var på, som når han er bedst – og det er ikke negativt ment, det føltes bare ikke unikt

Min quiz 2017 blev afgjort i går, quiz 2018 blev offentliggjort. De spørgsmål, som quizzen omfatter, har selvfølgelig meget med resultatmål at gøre, for de egentlige mål er jo ikke til at score objektivt … Det kan kun jeg selv indeni. Men selvfølgelig siger spørgsmålene en masse om hvilke discipliner, jeg har tænkt mig at arbejde med: Rally, HTM og NW – og så lidt drømme om en ny hund ;-)

Konkurrencesæsonen er slut, og dog ikke. I morgen skal jeg juleafslutning hos Anja/Johanna i hallen i Ringsted, Begge hunde skal op i rally og Lille Bjørn har jeg fået flyttet fra FS1 til HTM1. Som jeg skrev til Anja, jeg anede ikke hvad jeg skulle svare min coach, hvis hun spurgte hvorfor jeg skulle i FS med Lille Bjørn :-)

Det er for sjov og det er konkurrence, dvs. perfekte træningsrammer. Jeg har gjort udstyret klar: Nissehue, juleslips, USB-stik med den særlige ring fra Mia. Det bliver en dejlig aften.

Ingen kommentarer: