mandag den 2. december 2019

Dejlig Nose Work med Lille Bjørn


I aften var jeg igen til Nose Work med Lille Bjørn, og det er altså en fornøjelse. Alle hundene har fået kødben i dag, så Lille Bjørn, der om 1 uge fylder 12 år og 9 måneder, burde være lidt træt … men det kunne man bestemt ikke se på ham til træningen.

Klar til Nose Work efter lidt opvarmning med HTM :-)

Vi var igennem næsten alle søgene, havde en kort pause, hvor jeg sendte en tilmelding til Nose Work prøve den 12. april på Orø, og ellers var han på hele tiden.

Specielt søgene hos Merete, jeg tror der var 8 kilder, som ikke var helt lette for ham, arbejdede han ukueligt med. Med en lille smule hjælp fandt han alle 8, og brugte lige omkring 8 minutter på det.




Nogle af kilderne var lige det højeste for ham, men han arbejdede stædigt med at komme helt tæt på, som man kan se på billederne.

Jeg kan ikke komme til den :-(

Heller ikke herfra ...

Så lykkedes det!

Det på cykelstativet, blev der arbejdet noget med, men han VILLE helt ind.

Der er lodtrækning til prøven 12. april, og jeg håber sådan at vi får en plads, og at Lille Bjørn holder sig frisk, så han 13 år, 1 måned og 3 dage gammel kan debutere i Nose Work 😊

Ingen kommentarer: