torsdag den 26. december 2019

Slapperdag


Vi havde ingen planer i dag. Vi er ofte taget i biografen 2. juledag, men vi gad ikke rigtigt i dag, og så blev det en 100 % slapperdag.


Sen luftetur med hundene, hvor vi mødte Conni med Bølle og Athena og alle hundene løb og legede sammen.



Kirsten og jeg kørte til Køge med Max og Otto både for at gå en tur og for handle lidt.

Vi fik en hurtig frokost, og så gik jeg en længere tur med Max og Otto. Det var ikke meningen at den skulle have været så lang, men den endte med at blive på 1½ time og 7 km.

Jeg gik en kort tur med Lille Bjørn ned til vandet, uden line. Det største drama var at han pludselig forsvandt, og jeg var lige ved at ringe til Kirsten for at få hjælp til at finde ham, og så fandt jeg ham, snusende under en busk cirka 10 meter fra hvor han forsvandt.


Aftensmaden: Hjemmelavet pizza og super italiensk rødvin.

Fik jeg trænet? Næh! Og hvad så? Ingenting 😊

Jeg har overvejet indholdet af quiz 2020, som ikke kan undgå at blive et udtryk for, hvordan jeg ser træningen de kommende måneder, og den bliver offentliggjort i morgen.

Ingen kommentarer: