fredag den 27. december 2019

Quiz 2020

Så er en quiz vedr. 2020: Quiz 2020

Det er ikke nemt, men der er måske lidt hjælp at hente i min kalender

Og lidt bonusinformation:
  • Lille Bjørn er tilmeldt sin første NW1-prøve 12.4.2020
  • Jeg er tilmeldt/tilmelder prøver for at kvalificere Max til DM, ÅH og NM i rally
  • Max bliver tilmeldt de NW2-prøver, der passer i kalenderen. Han har ikke en 1. pr. i NW2 endnu 
  • Max bliver tilmeldt FS2, hvis det passer i kalenderen. Han har pt. 7 Q point og skal bruge 12 for at få FS2-titlen
  • Otto er jeg ikke begyndt at træne rally med, men det går vi i gang med
  • Otto træner jeg NW med, og han bliver tilmeldt de NW1-prøver, der passer i kalenderen
  • Otto bliver tilmeldt færdighedsprøve 1, hvis det passer i kalenderen 
Jeg håber mange har lyst til at quizze med 😊


Det har været endnu en dejligt afslappende dag. Bl.a. med en tur til Ilva i Køge. Jeg valgte at gå hjem med Max og Otto, mens Kirsten kørte, en skøn tur på godt 6½ km.

Amanda og jeg er begyndt at forberede næste omgang af Rallyinstruktøruddannelsen.


Jeg har gjort klar til en uofficiel escape room NW-prøve i morgen hos DKK, hvor jeg er på hold med Mette og Eddie.


Og så får jeg også tid til at læse lidt, jeg har meget praktisk gang i tre bøger på én gang 😊

Ingen kommentarer: