fredag den 16. september 2016

Om lidt, om lidt er vi borte (Laila Stender Bonde)


Foto: Laila Stender Bonde

Det har sikkert noget med alderen at gøre, men det er ikke sjovt at blive mindet om livets forgængelighed.

Sidst på eftermiddagen kom der på Facebook et opslag om at Laila Stender Bonde var død og jeg sad og tudede.

Jeg kendte hende kun lidt, men alligevel synes jeg, at vi kendte hinanden godt.

Vi lærte hinanden at kende ved HTM-konkurrencer, hun var både talentfuld FS-udøver og dygtig fotograf, og jeg kan specielt huske dette fantastiske foto fra min og Max’ debut i HTM:

Foto: Laila Stender Bonde

Jeg kan huske en masse dejlige snakke i forbindelse med prøverne.

Jeg kan huske den varmeste træningsseance nogensinde den 4. juli 2015 – et trickshold hos Sonja – hvor Laila og jeg deltog, som blev efterfulgt af en fantastisk fotosession, med masser af skønne fotos, bl.a. ovenstående af Megan, et foto jeg er MEGET vild med.

Jeg kan huske, at jeg efter at hun og Elvis havde optrådt med FS-nummeret til ”Om lidt blir her stille", ønskede hende tillykke med et flot program og et perfekt valg af musik. Og den lange snak vi havde derefter, om det svære ved at vælge musik, og hvorfor hun havde valgt netop dét nummer.

Jeg kan huske, at hun altid smilede, var glad, nærværende og imødekommende.

Laila var bare dejlig at være sammen med.

Alle mine tanker går til hendes efterladte. Vi er mange der sørger med jer.

Ingen kommentarer: