torsdag den 12. juli 2018

Ten Years After

Præmieoverrækkelse rally ekspertklasse 10. juli 2010 (foto: Pernille Thelin)

I'd love to change the world
But I don't know what to do
So I'll leave it up to you
(Alvin Lee)

Mit femte blogindlæg er fra den 13. juli 2008, og handlede om en LP-prøve den 12. juli 2008, titlen var Nær ved og næsten … og det handlede om en LP3-prøve med Megan i Østerlars, hvor vi fik 227 point og manglende f…… 3 point i en 1. præmie og dermed championtitlen.

Jeg kan stadig huske fremsending til felt, hvor Megan stillede sig lige uden for feltet, jeg kunne ikke få hende ind, og måtte dække hende af uden for. Vi fik 5 ud af 10 for øvelsen, med 6 havde vi fået 1. præmie.

Interessant nok blev Lille Bjørn ikke nævnt, han blev ellers udstillet at Kirsten på Rønne Stadion og fik Very Good. Der var således ikke så mange resultater at fejre, men kender jeg os ret, har vi sikkert fejret alligevel 😉

Jeg har ingen fotos fra prøven, så jeg fandt i stedet et fra 10. juli 2010 i Lyngby, som blev vist i blogindlægget 12. juli 2010 Mere rally! . Det var Megan, der fik sit første certifikat i rally 😊

Der er også et link til en video af Lille Bjørns debut i øvede klasse i rally, hvor han fik sin første pind.

Tilbage til nutiden: På lørdag tager jeg igen igen til Bornholm, og igen til Østerlars, denne gang for at dømme rally.

Og dagens HTM-rekvisit aktivitet: Disse to DVD’er er bestilt, dem glæder jeg mig til at se!



Ingen kommentarer: