søndag den 15. marts 2020

I love to live so pleasantly, Live this life of luxury


Fra Sunny Afternoon (Ray Davies).

Hundene fik kødben fredag eftermiddag, og udover at det er noget de tydeligvis nyder begge to (ikke mindst Otto), så kan det have sideeffekter. Max vækkede mig midt om natten og skulle i haven. Mens jeg ventede på ham, vågnede Otto og skulle også ud. Da de var færdige, gik vi i seng igen, men jeg var blevet lysvågen. Næste gang de vågnede var det Otto, der mente det var hverdag = cirka op 5:30. Ud og tisse, og så ind igen. Vi endte med at sove til kl. 7 😉


Efter hundenes morgenmad, som i øvrigt nu inkluderer 50 sprællemand for mig, gik vi den skønneste morgentur.

Vi gik også en skøn tur alle fire først på eftermiddagen, solede skinnede og det var bare så livsbekræftende.

Til aften grillede vi for første gang i går, for hulen det var godt.


Og jeg flottede mig med en øl fra Beer Here til aften.

Søndag.

Otto er et godt vanemenneske, så han vågner altså ved 5:30 tiden hver dag, og så er det bare om at komme ud i en fart. Heldigvis er både han og Max flinke til at ville med i seng bagefter, så vi kan nøjes med at stå op kl. 7.

Det blev en slapperdag på den allerbedste måde.


Vi var ude at handle. Fik en stille hjemmefrokost. Jeg gik en dejlig tur med hundene i området ved Trylleskoven.

Jeg har trænet lidt med begge hunde i haven, og denne gang med præcise planer. Med Otto var det sit/dæk og bliv liggende med fjernbelønning. Samt lidt flowøvelser uden line,

Med Max var det øvelse 321 og bakkeøvelser på højre side.

To korte og fede forløb og gode fremskridt.

Jeg har rettet opgaver til rallyinstruktøruddannelsen.


Aftensmaden var ren luksus: Hotdogs med restpølser fra grilningen i går, og hjemmebagte pølsebrød. Bjældeklang fra Skovlyst var det perfekte match.

Jeg har en meget tiltalende kalender næste uge. Der er en masse møder arbejdsmæssigt, alle via Skype. Og der er ingen organiseret træning i hundesammenhæng.

Jeg har naturligvis planlagt hundetræningen, så vi går bestemt ikke i stå. Det er ren luksus.

Ingen kommentarer: