fredag den 3. juni 2022

3. juni

Max og Frasse i 2019

Der er visse datoer som er vigtigere end andre og 3. juni er én af dem for mig. 

Megan nr. 5 i championklasse ved DM 2013

3. juni 2003 var Megans fødselsdag. Om 4 dage er det 5 år siden vi tog afsked med hende. Jeg genlæste mit blogindlæg fra dagen efter og så sidder jeg og tuder igen. 

Jo, hun betød rigtigt meget for mig. 

Lille Bjørn på vej mod DKRLCH-titlen for 10 år siden

3. juni 2012 afholdt Sydkystens Hundeskole sin fjerde officielle rallyprøve, og jeg var oppe med Megan, Lille Bjørn og Max, som beskrevet i Rallyprøver 3. juni 2012

Det der gjorde prøven særlig mindeværdig var at Lille Bjørn fik sin DKRLCH-titel – og det var bestemt en af dem, der blevet arbejdet hårdt for at opnå. 

Og så var det i øvrigt Max’ debut i rally, han fik 72 point, blev 14. vinder ud af 14. 

Siden er det blevet til lidt flere, Max har gået 265 prøver med mig som fører og 41 med Mathilde/Sebastian.

Frasse 2 dage gammel og en meget stolt farfar.

3. juni 2014 var vigtigere en alle de andre. Det var den dag, Kirsten og jeg kunne føje farmor og farfar til cv’et, fordi Frasse blev født.

Sådan går en dato som 3. juni hen og bliver en ganske speciel dato, som jeg altid husker.

Ingen kommentarer: