torsdag den 30. juni 2022

100 % fokus ❤️

Klar til start ❤️ (foto: Karina)

Gårsdagens træning hos Karina havde fokus på starter. Korte baner med finurligheder (første øvelse en anden end start, startskilt som en del af banen, ikke målskilt, kantbånd der skulle passeres på banen). Vi skulle være helt skarpe på vores kriterier, og lave blændende starter.

Jeg havde to fantastiske timer, først med Max, siden med Otto. Begge var strålende. 

Med Max havde jeg specielt fokus på ... at gøre alt som vi plejer :-) og jeg bad specifikt om at få selv de mest nørdede detaljer som feedback, og det fik jeg ;-) 

Med Otto var der primært fokus på at skabe 100 % kontakt fra starten, herunder ikke mindst når linen tages af. Der er virkelig sket noget, det bliver rigtigt godt!

Jeg havde to vidunderlige timer og kørte hjem i højt humør.

Så kom ovenstående foto og denne besked fra Karina, og det fuldendte dagen: 

"Altså Max’ og dit fokus var i dag så blændende at jeg sneg mig til at tage et billede ved jeres første opstart😉 og du opdagede det slet ikke, for I var bare jer to sammen 100 procent❤️"

Max i en "pause"


Ingen kommentarer: