fredag den 17. august 2018

Ferie dag 15 – Nedtælling til DM


Mathilde og Lille Bjørn - klar til DM (foto: Anne Gisselø, ANGI foto)

I dag havde vi planlagt ingenting, og det synes jeg er en glimrende ferieaktivitet.

Inden vi kørte til Irma for at handle nulstillede jeg diverse tællere: De sidste tre dage har vi kørt 553 km, gennemsnitsfart 50 km/t, dieseløkonomi 22,7 km/l.


På vej hjem fra Irma skulle jeg lige i Netto og købe to flasker Prosecco. Jeg faldt over lidt specialøl, købte to af hver, så er der også til Christian, når vi skal derover på søndag 😉


En Soskinsale til frokosten var meget passende!

Jeg fik opdateret restaurantlisten, og Kirsten og jeg kom til at tale om nogle af de mange spændende steder vi har spist gennem årene.


Eftermiddagsturen startede i regnvejr, og så holdt det tørt, og jeg fik taget et foto på badebroen.

Og så er det ikke til at komme udenom: DM i rally nærmer sig med raske skridt, det er lørdag den 25. august.

PM og katalog er kommet og den vigtigste klasse er naturligvis juniorklassen:


Lille Bjørn skal starte som nr. 2 og Max som nr. 6.

Mathilde og Max - klar til DM (foto: Anne Gisselø, ANGI foto)

Træningen er aftalt, så hundemæssig ser tiden op til DM således ud for mig:
  • Søndag HTM-træning med Anita
  • Mandag DM-rallytræning med Mathilde, Mette og Amanda (som er med som coach til DM)
  • Tirsdag HTM-træning med Anita og Lonni & Nose Work-træning med Max hos Merete
  • Onsdag DM-rallytræning med Mathilde, Mette og Amanda & Rallykonkurrencetræning med Max hos Amanda
  • Torsdag skal jeg dømme rallyprøve, Mathilde skal op som en af de første i juniorklasse med Boogie
  • Fredag ingenting
  • Lørdag sker det …
Jeg har haft en skøn ferie indtil nu, og jeg tror den fortsætter.

Der er så meget at glæde sig over. Jeg er nødt til at citere Benny Andersen, som jo døde i dag, fra Svantes lykkelige dag: ”Livet er ikke det værste man har …”, ”Lykken er ikke det værste man har …” og ”Glæden er ikke det værste man har …”

Det er meget godt at minde sig selv om engang imellem 😊

Ingen kommentarer: