lørdag den 11. august 2018

Ferie dag 9 (2) – fotos er skønne!


Præmieoverrækkelsen i øvet klasse (foto: Emmy Simonsen)

Jeg synes det er hyggeligt at modtage fotos og videoer, fra prøver og konkurrencer, tit uden at jeg anede at der blev fotograferet eller filmet.

Jeg fik efter kurset hos Anja i torsdags bl.a. disse to videoer fra Neel.

Overgangen fra P10 til P1 (video: Neel Ane Smed)
 
Overgangen fra P9 til P7. (video: Neel Ane Smed)

Jeg har efter blogindlægget i eftermiddags modtaget nogle fotos fra i dag.

Akrobatisk udførelse af overraskelsesøvelsen (foto: Mette Thomsen)
 
Mathilde måtte arbejde hårdt for at få Lille Bjørn igennem banen (foto: Mette Thomsen)
 
Også noget akrobatik ((foto: Mette Thomsen)
 
 
Opvarmning til fotosession (foto: Mette Thomsen)
 
Præmieoverrækkelsen er i gang (foto: Emmy Simonsen)
 
Anne Gisselø (ANGI foto) - som jeg er en meget stor fan af, se fx Bobler - havde tilbudt at tage fotos af deltagende hunde.  Mette ville godt have fotos af Mathilde med Boogie, Lille Bjørn og Max (individuelt) og et fælles, hvor Boogie sad til højre, Lille Bjørn mellem benene og Max til venstre. Jeg glæder mig vildt meget til at se de færdige resultater, de bliver fantastiske er jeg sikker på :-)


Ingen kommentarer: