fredag den 31. august 2018

Rally: Minder, Ridgebacks og svenske prøver

DM-finale 2013 (foto: Trine Poulsen)

Den første uge efter ferien er overstået. Det er gået godt, mine to projekter er i god fremdrift, nogle personlige opgaver er afklaret og jeg har fået mine første tre omsorgsdage godkendt – til NKU-møde, en ekstra dag på Samsø og en NW-prøve 😊

DM 2013 blev afholdt for præcis 5 år siden, og jeg faldt over ovenstående skønne foto.

Når jeg ser et foto som det, vil jeg bare gerne have en spaniel igen!

I morgen skal jeg dømme en rallyprøve kun for Ridgebacks i Strøby. Jeg dømte også for to år siden, dengang var der 9 tilmeldte ekvipager, i morgen er der 12, og jeg glæder mig! Jeg har en lille svaghed for Ridgebacks, og Kirsten drømmer om en – men der er så også ret mange racer, hun drømmer om 😊

Søndag går turen til Helsingborg, Brukshundklubb, hvor Lille Bjørn skal op i Avancerad klasse (23 tilmeldte), Max i fortsättnings (33 tilmeldte).

De to klasser afvikles samtidig, Lille Bjørn starter i Avancerad, Max er nr. 24 i Fortsättnings

Jeg har ikke været til prøve selv siden 22. juli, det virker helt underligt. Jeg har helt styr på kriterierne. For Lille Bjørn er det en normal prøve, for Max træning af indgang på bane.

Det bliver en fed weekend.

Ingen kommentarer: