mandag den 20. maj 2019

Sunday & Monday, Monday


I går havde Sydkystens Hundeskole eksamensdag på femte udgave af Rallyinstruktøruddannelsen. Jeg har været med alle fem gange, og har slidt 2 medinstruktører op 😊 Det er gas, Merete og jeg udviklede kurset og gennemførte én runde, Anita tog over, kurset blev justeret og vi gennemførte to runder, og de sidste to runder hat Amanda og jeg stået for uddannelsen.

Kurset har hele vejen haft et højt niveau – det kan jeg godt tillade mig at sige ud fra tilbagemeldingerne – og samspillet mellem instruktørerne har været helt i top i alle konstellationer.

Amanda og jeg har efterhånden en del erfaring sammen, og hun har en super cool tilgang til undervisningen, som passer perfelt til min. Andre kunne blive stressede over, hvor sent vi får detaljerne på plads, men det passer fantastisk til os, og det kører bare.

Udover at vi har fået officiel feedback fra de 12 deltagere, så har vi også givet hinanden indbyrdes feedback, og det kunne vi være godt tilfredse med 😊

Vi har aftalt at vi gerne vil gennemføre en sjette runde, det skal bare passes ind i kalenderen, hvor Amandas er om muligt endnu tættere besat end min!

I dag har jeg fået gnavet godt ind på en meget lang todo-liste på især hundefronten. Det kan godt være, at det ikke altid går så hurtigt, som jeg kunne ønske mig, men jeg noterer alt det jeg lover, og med tiden bliver det løst eller besvaret.

Eftermiddagsturen var en af de kendte på godt 4 km, men den tog lidt længere tid, for Max og jeg synes det var ret varmt!

Aftenen blev spontant ekstraordinært lækker.




Jeg har forberedt mig, som altid, ret grundigt til min coachingsession hos Anja i morgen, der bliver finpudset i morgen, og jeg er spændt på, hvordan den udvikler sig – som altid 😉

Ingen kommentarer: