onsdag den 28. januar 2009

Jeg er blevet tagget!


Hej Paul

Du er blevet tagget:o)

This is what you should do:

Open a document or file folder,
Click on the fifth folder and then the fifth photo.
Post the photo and describe it.
Then tag 5 other bloggers.

Håber du vil lege med:o)

Mange hilsner

Vicky og drengene

* * *

Og naturligvis vil jeg lege med!!
Billedet blev ovenstående. Det er taget 26. juni 2005, formentlig af Kirsten. Det er fra Regionsskuet i Spaniel Klubben, Region 2, og Megan var lige blevet to år og var oppe til sit livs anden prøve, og hun fik en flot 1. pr. i dressur 1. Dommer var Anne Mette Nielsen og kritikken var følgende:

38 point 1. pr.
Lineføring 9: Lidt snuseri i jorden ellers meget flot.
Fri ved fod 10: Meget flot.
Dæk/indkald 10: Meget flot.
Apportering 9: Flot øvelse med dejlig appel men lidt "hurtig" aflevering.

Det var en rigtigt god dag.
Tak for opfordringen Vicky, dejligt at få genopfrisket gode minder!!
Jeg sender opfordringen videre til:

1 kommentar:

Berit Bilde sagde ...

Jeg så din opfordring lidt sent, men blev tagget fra anden side også, så nu har jeg rodet en "femmer" frem :-)