lørdag den 27. oktober 2012

Normaltid

I morgen går vi fra sommertid til normaltid. Hvad vil det sige at være normal?

For mig betyder det at jeg har følgende faste program:
  • Mandag underviser jeg på tre LP-hold
  • Onsdag underviser jeg på et rallyhold.
  • Onsdag træner jeg med Max på et LP-hold hos Anita.
  • Torsdag træner jeg med Max og Lille Bjørn på LP-hold hos Johanna.
Og så kommer der alt det løse.
  • I morgen skal jeg træne på rallyhold hos Conni med Megan.
  • Og om eftermiddagen er der LP-generalprøve med først Max i LP2 og så Lille Bjørn i LP3.
  • Der er planlagt følgende prøver:
    • 10. november i Spaniel Klubben skal Megan op i rally championklasse.
    • 11. november i Spaniel Klubben skal Megan op i rally championklasse.
    • Og Megan og Lille Bjørn i LP3.
    • 25. november i Border Collie Klubben skal Max op i LP2 og Lille Bjørn i LP3.
Og resultatmålene er også klar:
  • Megan skal på top 10 på denne liste, det bliver svært, men ikke umuligt.
  • Lille Bjørn skal have sine første præmier i LP3.
  • Og Max skal have sin LP2-titel og have pinde i rally øvet klasse.
Privat er der nu styr på både fødselsdag næste lørdag, og en brunch for forretningsforbindelser mv. 17. november. Jeg har i dag sendt en artikel til Terrier Nyt om DM for terriere 2012.

Alt er normalt.

Ingen kommentarer: