lørdag den 25. januar 2020

Rallyinstruktøruddannelsen version 6.0

Der bydes velkommen (foto: Neel Ane Smed)
I dag havde Amanda og jeg første kursusdag på 6. udgave af Rallyinstruktøruddannelsen.

Den første udgave i 2014 stod Merete og jeg for, i 2016 gennemførte Anita og jeg 2. og 3. udgave og i 2017 og 2019 har Amanda og jeg gennemført 4. og 5. udgave.

Jeg synes uddannelsen er blevet bedre og bedre. Ikke at de første udgaver ikke var gode, selvfølgelig var de det! men 6. udgave er specielt forbedret ved, at vi i stedet for opdelingen af skiltegennemgangen efter klasser har grupperet efter ”den røde tråd”. Hermed kommer progressionen fra klasse til klasse i fokus, og det bliver tydeligt, hvordan de fleste øvelser i de højere klasser kommer i naturlig forlængelse af tidligere øvelser.

Der er ingen af de 6 runder som har været kedelige. Deltagerne på denne runde er ekstraordinært fantastiske 😊 Energien og engagementet er uovertruffet, og så er det ekstra sjovt at være instruktør.

Som altid er det en udsøgt fornøjelse at undervise med Amanda, jeg håber og tror at vores gode kemi smitter!


Jeg belønnede mig selv med en American Pale Ale fra Small Batch, da jeg kom hjem.



Kirsten og jeg belønnede os begge med Mandefavoritten og den skønne 2015 Tinto Oro Negro til aften. #Livsnyder

Ingen kommentarer: