fredag den 5. juni 2020

En ganske særlig dag


Den 5. juni 2015 var en ganske særlig dag. Jeg skrev om den dagen efter i … men jeg kan så meget andet Max og jeg debuterede i HTM, vi vandt HTM1, jeg havde en fantastisk dag … dagen efter fik Max 100 point til en rallyprøve for første gang. Jeg koblede dengang og i dag begge dele sammen med, at jeg kort tid inden var begyndt at bruge Anja som coach.

Det gør jeg stadig, og det er noget af det bedste jeg har gjort 😉

Den 5. juni 2020 var en helt almindelig dag.


Morgenturen var lidt senere end til hverdag, Otto fik leget med to andre hunde.

Vi var i Irma i Greve og handle.

Hundene fik kødben.


Efter frokost cyklede jeg en tur.

Jeg var i Karlslunde og gå tur med hundene, vi mødte en dejlig sort labrador, som de legede med.

Jeg fik læst det sidste af Hans sidste optræden.


Jeg hørte, at grænsen fra forsamlingsforbud foreslås hævet fra 10 til 50.

Det betyder, at officielle rallyprøver nu nærmer sig for alvor!

Så jeg er i gang med at designe baner til 14. juni.

Og jeg er i gang med at planlægge træning frem til Max’ første rallyprøve siden 29. februar: Amanda og Christina mandag, Mette onsdag og Lonni torsdag. 4 gange træning, 4 forskellige steder, så er vi klar til at gå til prøve igen!

Ingen kommentarer: