onsdag den 13. oktober 2021

Cæsar, Rally, Champagne, Halloween og andet godt

Max var en superstjerne til træningen hos Johanna 💓


Sidste onsdag hørte jeg via Folkeuniversitet Sine Grove Saxkjærs online foredrag om Cæsar og Cæsars Rom. Jeg faldt for foromtalen og det var godt! Det var meget spændende, underholdende og sprudlende engageret. Jeg elsker at høre eller læse engagerede og vidende mennesker fortælle om emner, der betyder noget for dem. 


Torsdag stod jeg for en dobbelt fyraftensrallyprøve kun for ekspertklasse. Der var 12 deltagere, som var oppe til begge prøver. Der var en fed stemning og masser af godt humør, og flere flotte resultater. Med Lisbets tilladelse bringer jeg ovenstående foto af hende med supporter T-shirten for det danske rallylandshold. Hun gik i øvrigt to flotte prøver med Lulu, var som altid en god og positiv fører og tog det hele med højt humør. 


Fredag. I får lige et foto af Max og Otto, som trofast ligger, ved siden af mig når jeg sidder på kontoret.


Til aften smovsede vi i østers, jomfruhummer og Champagne. 


Lørdag stod der ikke hundeaktiviteter i kalenderen. Kirsten og jeg gik en morgentur uden hunde, og jeg blev fotograferet i Solrød Centret, pyntet op til Halloween. 


Frokosten blev ganske spontant indtaget på Stacy’s Diner i Køge, også Halloween-pyntet. 

Paul som dommer (foto: Nanna)

Søndag var jeg inviteret til at dømme for Specialklubben for Belgiske Hyrdehunde i Herringløse Agilitycenter. Nanna stod for arrangementet og det var som altid særdeles velorganiseret. Jeg havde en lille præmie med til to deltagere: jeg dømte ekvipage nr. 4.500 i alt og nr. 900 i år. På billedet kan man se mig i aktion som dommer. 

Mandag aften startede en ny runde bootcamp hos denfittecoach; der er et par nye på holdet og en masse gamle kendinge. Det er skønt at koble af ved at bruge sin krop uden at skulle tænke ret meget 😉 

I går fik vi endelig det praktiske på plads vedrørende sommerferien med svenskerne på Bornholm, det bliver juni som sædvanlig, og alle er glade 😊 


Jeg havde en frokostaftale på Bryggeri Skovlyst med to gode kolleger, superhyggelig frokost, meget lækker mad og snakken gik 😊 


Aftenens rallytræning hos Johanna var ekstraordinær. Otto gik supergodt; der var en bane med fristelser, og jeg kunne holde hans fokus, selvom han var ret fristet indimellem. 

Max var fantastisk – den sidste bane hos Johanna gik han (og jeg) som en drøm, vi fik den skønneste feedback af Johanna, og inden jeg kørte hjem lidt efter, måtte jeg lige gå lidt med Max og falde til ro; det føltes fuldstændig, som når vi har fået en fantastisk rallybane for alvor og jeg havde tårer i øjnene … 


Og så er det onsdag igen, startende med den skønneste morgentur med hundene. Endnu en dejlig uge er gået💓, hvor der hver dag har været noget særligt at glæde sig over.



Ingen kommentarer: