tirsdag den 19. september 2017

En fantastisk Bjørn, hvad sker der med Max og sidste træningsrunde

Lille Bjørn elsker rally!

Et ganske kort blogindlæg :-)

Først Lille Bjørns banegennemgang i lørdags (tak til Gitte Fischer):



En fed oplevelse at gå banen med ham, og en fed oplevelse at gense den! Ja, jeg gik helt vild i slalom med rundtur, og det tog Lille Bjørn og jeg da meget pænt!

Så Max’ start (tak til Amanda):



Hvad sker der? Hvor slår han fra? Hvor skulle jeg have afbrudt?

Max kom på banen igen, løb ud igen, og i tredje forsøg så det sådan ud:



Rigtigt godt at studere. Han er af og på hele vejen igennem. Hvor slår han fra, hvor er han på, hvad betyder temposkiftene, hvad sker der i bakke væk fra fører? Der er nok at arbejde med.

I morgen har vi sidste træningsrunde i rally hos Johanna, og så er det (foreløbig?) slut med den faste træning med Max. Jeg overvejer stadig, hvad der videre skal ske med ham.

Jeg træner naturligvis 6+ med Louise, jeg skal til Ballerup og lave noget rally med ham, men hvad der skal ske efter NM 29.9-1.10 aner jeg simpelthen ikke.

Ingen kommentarer: