fredag den 23. august 2019

Enogtyvende feriedag: Dagen før DM

Max lærer Otto at plukke æbler


Hvor vild kan man blive med en hund? Jeg synes jeg er mere vild med Otto, end jeg har været med tidligere hunde, men det er nok fordi jeg ikke er så god til at huske, hvordan jeg havde med de tidligere hvalpe 😊

Morgenritualerne, er ved at være på plads, han er kvik og lærenem, jeg kan sidde i lang tid og bare kigge på ham, hvad enten han leger, sover, eller noget tredje.


I dag gik jeg for første gang morgentur med alle tre hunde. Den blev meget kortere end normalt, men meget hyggelig, og vi fik hilst på tre hunde uden problemer.


Kirsten og jeg gik morgentur sammen.

Vi var i Irma og handle.

Kirsten gik tur med Lille Bjørn.

Jeg gik tur med Max.

Jeg har pakket bilen til i morgen, hvor Christina og Tempo kommer 6:30 og vi sammen kører til DM i rally.


Jeg har nydt en dejlig øl.


Kirsten og jeg nød et fantastisk glas champagne.


Vi fik et dejligt aftensmåltid.

Jeg fik skrevet et blogindlæg Om at deltage i DM i rally, en næsten-kopi af et to år gammelt indlæg, men ikke mindre rigtigt i dag.

Lige lidt fakta om DM og mine hunde, fordi jeg ikke kan lade være 😊

Jeg har været til DM hvert år siden 2011. Det er blevet til i alt 17 prøver, 8 med Megan, 6 med Max og 3 med Lille Bjørn. Sidste år var Mathilde oppe med Lille Bjørn og Max to gange hver. Så i år når mine hunde forhåbentlig op på DM-prøve nr. 25.

Jeg glæder mig til en fantastisk dag til DM!

Ingen kommentarer: