onsdag den 21. august 2019

Nittende feriedag: Ny hverdag

Otto træner spontant gå rundt om stang

En ganske almindelig dag.

Otto vågnede 5:30, vi var ude i haven, han tissede, vi gik lidt rundt derude, og derefter gik vi seng igen.

Onsdag morgen

Så stod vi op for alvor ved 7-tiden, alle hundene fik morgenmad, jeg fik morgenmad og derefter kom Otto i bur og jeg gik morgentur med Lille Bjørn og Max.

Kirsten og jeg var i jem & fix for at købe forskelligt, bl.a. noget hegn, som skulle bruges til at lave noget afskærmning i indkørslen, så hundene kan være i området foran hoveddøren uden at komme ud til vejen.

Tørring af rallyskilte

Vil du lege???

Jeg finder på noget andet!

Det blev sat op, og forskelligt andet praktisk blev klaret.

Udsigt mod Solrød Biogas

Udsigt mod Jersie Landsby

Rallytræning

Max og jeg tog til Jersie Landsby først på eftermiddagen, først for at gå en tur, med lidt træning undervejs, derefter for at træne lidt rally på Dueslaget.

Aftensmad

Hjemme igen skulle noget havearbejde klares og derefter en let aftensmad, som faktisk var ren luksus, og blev toppet med en Director’s Cut Pinot Noir 2017 fra Francis Ford Coppola.

Jeg har klaret forskelligt administrativt, faktisk kun rallyorienteret, til aften, og runder af med dette blogindlæg.

En lille hund i en stor seng ;-)

Hvad er det for en feriedag, kan man spørge?

Ja, for mig har det været en perfekt feriedag 😊 Og jeg kan supplere med, at jeg mens dette skrives, nyder en Svend, Knud og Valdemar (en Red Ale fra Dagmar Bryggeriet i Ringsted) og en Caol Ila Distillers Edition (single malt whisky).

Jeg skulle være et skarn, hvis jeg ikke synes det var en fantastisk dag!

Ingen kommentarer: