mandag den 10. maj 2010

Bob Bailey – 14 spændende dage står for døren

Sidste år deltog jeg i to kurser med Bob Bailey som instruktør: Discrimination/Introductory workshop og Cueing and criteria. Kurserne er anmeldt her. I morgen tager jeg igen af sted til Borlänge hvor jeg skal gennemføre de sidste to kurser med Bob Bailey: Chaining workshop 12.-16. maj og Teaching workshop 19.-23. maj.
Der er en del personer på deltagerlisten, som jeg kender fra de første kurser, og Torun fra Norge og jeg aftalte allerede sidste år, at vi skulle danne par på Chaining workshop. Hun medbringer sin skønne FT ESS Mega, som jeg også glæder mig til at gense :-)
For første gang får jeg nogle fridage i Borlänge, og der er allerede to vigtige programpunkter. For det første skal jeg besøge Jussi Björling museet i Borlänge. For det andet skal jeg besøge kennel Doubleuse.
Camcorder, kamera, pc og diverse kabler mv. er gjort klar, så jeg regner med at kunne give fyldig dækning af de kommende uger.
Jeg har vist nævnt det, men vil gerne gentage - jeg glæder mig helt vildt meget!!!!

Ingen kommentarer: