mandag den 23. november 2015

Friaften

Max er klar til start (foto: Johanna Allanach)

Aftenens rallytræning blev aflyst pga. farefulde parkeringsforhold ved hallen. Bonusfriaftenen blev bl.a. brugt til at skrive en artikel og gå videre med forberedelserne af Rallyinstruktøruddannelsen, som løber af stablen om mindre end to måneder.

Jeg har også set nøje på rallyprøver i 2016. Jeg har ikke tilmeldt nogen endnu, men jeg har en god idé om hvilke, der skal tilmeldes. Og alle tre hunde kommer i aktion. Det indebærer, at Megan om fire prøver skal tage hul på en ny resultatbog!

Jeg har nydt at læse en masse søde hilsner i anledningen af weekendens resultater.

Og så blev det hele lige toppet, da jeg fik fire fotos fra Johanna, fra finalerne i går.

Max har også styr på omgivelserne (foto: Johanna Allanach)

Megan med fokus på far (foto: Johanna Allanach)

Megan med fortsat fokus på far (foto: Johanna Allanach)


Ingen kommentarer: