fredag den 1. juli 2016

God weekend!

Starten af 6+ i søndags (Stender's Foto) 
 
Til frokost spurgte en kollega, om jeg skulle til hundeaktiviteter i weekenden. Jeg havde det rigtigt godt med at sige, at der intet er planlagt.
 
Nu er det weekend, og jeg kan ikke mindes en weekend, jeg har trængt til, så længe.
 
Der var nogle administrative ting, jeg ville have klaret til aften, dem har jeg pænt skudt til i morgen. Jeg har i stedet siddet og kigget på fotos og glædet mig over en masse ”ligegyldige” ting, som tilsammen gør livet sjovt.
 
Øverst et foto fra starten af Louises og mit 6+-nummer i søndags.
 
Så kommer en stribe fotos - igen Stender's Foto - fra FS-nummeret i søndags.
 
(Stender's Foto)

(Stender's Foto) 

(Stender's Foto) 

(Stender's Foto) 

(Stender's Foto) 

(Stender's Foto) 
 
 
I går aftes var vi for første gang i meget lang tid ude at spise til aften, og vi valgte l'Education Nationale - jeg fik skaldyrsfadet :-)

 
Da vi kom hjem fik hundene aftensmad, jeg gik ind i stuen, og pludselig bankede Kirsten på ruden. Hun viftede med en død due, og sørme om ikke Megan - måske med hjælp fra drengene? - havde suppleret aftensmaden med en dueunge ...

Her var en dueunge ...
 
Da jeg kom hjem i eftermiddags blev Max og jeg hurtigt enige om, at vi trængte til en tur på stranden uden de andre hunde.
 
Max er ret vild med at apportere på vand :-)
 
 
En våd og glad hund efter 10+ apporteringer
 
Mere våd hund :-)
 
 
 

 

Ingen kommentarer: